#KLUSSEN

/
0 Comments

Deze week was het een productief weekje! Mijn ouders waren een weekje vrij en hebben mij vrijwel elke avond geholpen in mijn slaapkamer! En dit weekend was ik uitgenodigd bij de presentatie van de nieuwe Fiat 500 in Utrecht, wat echt super leuk was! Ze hadden het event aangekleed met foodtrucks en The Handsom Poets traden op. Ook kwamen de blogchicks van www.chickslovehappiness.com wat leuks vertellen.


Er stonden zo veel 500tjes geparkeerd dat ik er spontaan blij van werd. Hier ook een bijzonder exemplaar met allemaal kleine spiegeltjes en een djbooth :)


En natuurlijk reed ik er heen met mijn eigen mooierd!


Ik zat er al een tijdje op te wachten maar deze week kreeg ik 'm eindelijk binnen, ik ben na ongeveer 10 jaar officieel weer een Voorburgse! 


Ik kreeg een leuk berichtje van Ikea dat ik half 7 m'n bed uit mocht.. #fml


Gelukkig werd de bank kwart over 7 al bezorgd waardoor ik lekker naar huis kon en nog wat uurtjes kon slapen ;P #lovetosleep


Bij de Pull & Bear had ik het perfecte highwaised shortje gevonden! Hij is kort, maar niet te kort, je ziet niet m'n billen er uitkomen en hij sluit mooi aan in mijn rug, geen backgap! YAY! Zin in de vakantie! (het topje is trouwens ook van Pull & Bear)


De keukenkasjes hadden we al in elkaar gezet maar de kastjes die opgehangen gingen worden waren 80cm wat toch niet helemaal uit kwam dus moest ik nieuwe kastjes van 60 cm kopen. Dus deze moesten even in elkaar gezet worden.


Deze week stond een beetje in thema van mijn slaapkamer. Die had zo'n verschrikkelijke muur dat er wel wat mee gedaan moest worden. We hadden er voor gekozen om 'm eerst lichtelijk te stuken zodat de ergste gaten opgevuld zouden zijn. Daarna komt er vliesbehang over heen en daarna verf ik het met een mooi kleurtje.


Buizen even los schroeven zodat het behang er netjes tussen kan.


Hier waren we de slaapkamer aan het behangen, nja mijn ouders, ik stond kritisch te kijken of alles goed ging :p Maar dat ging het gelukkig, op een aantal luchtbubbels na, maar die waren netjes weggetrokken de volgende dag.


Zie hier het eind resultaat! Een mooie glade muur met een klein structuurtje. Ik ben al naar de Praxis, Gamma en Karwei geweest voor verfstaaltjes en waarschijnlijk komt er lichtgrijs op de muur.


Was ik lekker bezig scheen er opeens oranje licht m'n kamertje binnen, hier moest ik even een foto'tje van maken. Ik kan bijna de zon zien ondergaan vanaf mijn huis! :)

MIJN PLANNING:

Wo 15 juli
Plinten wit verven in slaapkamer

Do 16 juli
Naar de bios; Inside Out!

Za 17 juli
Verf kiezen en slaapkamer muren verven
Afspraak maken met iemand die laminaat komt leggen


You may also like

Geen opmerkingen:

High On Blog. Mogelijk gemaakt door Blogger.