Is het al af??

/
0 Comments
Zo druk bezig de laatste tijd dat ik bijna niet meer aan bloggen toe kom :( + met deze heerlijke dagen zit ik liever even lekker buiten dan dat ik klus en dit weekend had ik zo'n vakantiegevoel dat ik spontaan een vakantie heb geboekt! Kijk je mee? :)


Ik had badkamer tegels gekocht een tijdje geleden bleek dus dat ze niet allemaal uit dezelfde serie kwamen, dus moest ik weer terug met die loodzware dingen.. :( Toch een klein gelukje bij een ongeluk want ik bleek er eigenlijk ook meer nodig te hebben dus toen ik bij de kassa stond kreeg ik 4 pakken gratis! Omdat de caissière niet goed oplette.. Bedankt, doei!! 



De badkamer is ook bijna af, ik vind 'm zo mooi geworden! Echt hoe ik hem voorstelde met een wellness tintje :)


Vorige week zijn alle leidingen in de muur gelegd en dicht gepleisterd.  


En toen ik dit weekend kwam kijken zag het er al zo uit! Mijn halve keuken staat er al in! Wat te gek om te zien :D


Het is een wonder dat m'n nagels niet zijn gebroken. Ik lak ze elke keer met nagelverharder dat helpt wel goed volgens mij :)


Alle kozijnen zijn dichtgekit. Er zaten hele lelijke zwarte kieren in die echt niet om aan te zien waren. Gewoon allemaal met het vingertje gedaan. 


De deuren zijn ook binnen! Deze moeten helaas nog wel geverfd worden want ze zijn een beetje licht grijs, das wel jammer maar ach, als we toch bezig zijn!


En ik ga heerlijk 8 daagjes naar La Palma eind augustus! Even tot rust komen :)


MIJN PLANNING IS TROUWENS IEETSSJES AFGEWEKEN:

Ma 6 juli t/m Vr 10 juli in de avond
Raamkozijn lakken slaapkamer
Gaten dichten slaapkamer
Licht pleisteren in de slaapkamer
Behangen slaapkamer
Behang verven slaapkamer (welke kleur?)

Za 11 juli
Bank van de Ikea komt, even in de kelder stallen
Deuren opmaat schaven

Zo 12 juli
Naar een Fiat 500 event!


You may also like

Geen opmerkingen:

High On Blog. Mogelijk gemaakt door Blogger.