Dit weekend ga ik verhuizen!

/
0 Comments

Het toilet is bijna af! Ik wilde eigenlijk die pebbels achter de wc terug laten komen maar dat kon niet volgens de aannemer. De wc zou los kunnen komen te zitten vanwege dat de pebbles verschillende diktes hebben. Dan maar zo! Zo grappig om te zien dat de wc er veel ruimtelijker uitziet!


Hier ben ik een behangetje aan het uitzoeken voor de gang. Eigenlijk wilde ik daar gaan verven maar omdat de muur niet 100% egaal is hebben we weer voor behang gekozen. In m'n slaapkamer heb ik ook gekozen voor vliesbehang wat ik wit heb geverfd. Het leek me wel leuk om in de gang een subtiel printje te doen. Ik neigde naar de wolprint, omdat die wel een warme uitstraling heeft, hoewel ik die grafische print ook wel mooi vind, maar misschien te druk op 4 muren. Even later vond ik een mooi ander behangetje die het uiteindelijk is geworden, stay tuned! :)


Zaterdag werd het laminaat gelegd! Om 8 uur begon Mr. Laminaatlegger en om half 3 was hij al klaar! Zo mega snel en zo netjes gelegd, ik ben onder de indruk! :) 


En dit is dus het eindresultaat! Wat vet! Het is nu al echt een huisje! En ik ben IN LOVE met m'n hangstoel <3


Gezond ontbijtje in de tuin bij mijn ouders. Nectarine en banaan, hmmm!


Een paar dagen later heb ik de bank toch maar aan de andere kant gezet. Deze kant is een halve meter breder dus dan heeft de bank iets meer 'adem' zeg maar :) 


Ahh onze doggy Faya'tje ga ik wel een beetje missen hoor, zij blijft lekker bij mijn ouders :) 


DE PLANNING:

Ma 20 juli avond:
Al het puin van de kelder op straat gezet voor het grofvuil

Wo, Do juli avond:
Spiegelkastje kopen bij Ikea en in elkaar zetten zodat de aannemer deze kan monteren in de badkamer

Vr 24 juli avond:
Laatst rommels opruimen zodat de woonkamer leeg is voor het laminaat.

Za 25 juli:
08.00 uur: Laminaat wordt gelegd! YAY!

Di 28 juli avond :
Behangen gang + verven keuken muren en wc voorstrijk

Wo 29 juli avond:
Speciale schrobbare verf aanbrengen in keuken en wc

Do 30 juli avond:
Laatste stukjes verven?

Vr 31 juli avond:
Huidige slaapkamer opruimen in dozen

Za 1 aug:
Het hele huis schoonmaken, mijn huidige slaapkamer afbouwen

Zo 2 aug:
Verhuizen! Busje huren bij Borent. #excited



'till next time! xoxo


You may also like

Geen opmerkingen:

High On Blog. Mogelijk gemaakt door Blogger.