Wishlist: Rotan hangstoel

/
4 Comments

Toen ik de Karwei in liep afgelopen paasweekend, werd ik opslag verliefd op deze hangstoel van rotan (bestel 'm bij de Karwei) Niet alleen ik was verliefd maar ook mijn moeder vond 'm geweldig. De hangstoel is gemaakt van rotan en heeft een natuurlijke en rustige uitstraling. Je kan hem buiten in de tuin zetten maar ik zet hem lekker in de woonkamer voor een bohemian look met een wit vachtje erin. Lekker genieten van het zomerse weer, een mooi boek lezen of even helemaal tot rust komen. De hangstoel is eenvoudig op te hangen aan de haak of aan de standaard, deze is apart verkrijgbaar. Zijn jullie ook verliefd?

 




 

Toen we terug naar de auto liepen, zei mijn moeder: Ja, ik ga 'm voor je kopen! Als uitzetcadeau! *yay* :D


You may also like

4 opmerkingen:

  1. Ik had 'm ook al gezien en ben ook verliefd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi, lijkt me heerlijk om in weg te dromen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he! En ze zijn nu ook nog eens in de aanbieding!

      https://www.karwei.nl/assortiment/hangstoel-rotan/p/B502227

      Verwijderen

High On Blog. Mogelijk gemaakt door Blogger.