Ik ga verbouwen!

/
0 Comments
Woohoo! De verbouwofferte is binnen! Omdat ik bezig ben een appartement te kopen, ga ik natuurlijk het een en ander verbouwen. Met name de badkamer, toilet en keuken zijn wat gedateerd. Op zich zou het ermee door kunnen maar een nieuw huisje is het natuurlijk leuk om alles naar je eigen smaak te zetten.

 
 

Dit zijn de dingen die de aannemer voor mij gaat doen:
  • sloopwerk oude wand- en vloer tegels toilet, badkamer en keuken
  • herstel stucwerk wanden toilet, badkamer en keuken bij verwijderd tegelwerk
  • aanbrengen nieuw tegelwerk toilet, badkamer
  • vervangen bestaande systeemplafonds (kantoorplafond) in toilet en badkamer voor gestukadoorde plafonds
  • montage nieuw badmeubel 
  • leveren en montage vrij hangend toilet (Geberit systeem) inclusief ombouw
  • aanbrengen houten omtimmering diverse cv leidingen 
  • verwijderen bestaande keuken
  • montage nieuwe keuken en vervangen deurkozijn balkon voor een raamkozijn
  • inwassen nieuwe tegelwerk badkamer en toilet 
  • afkitten tegelwerk 
  • inkorten gas aansluiting (kraan) keuken
  • vervangen bestaande cv radiator badkamer voor een standaard design radiator
  • het afvoeren van vrijgekomen puin 
Best veel geld natuurlijk en daar komen de badtegels, badmeubel en keuken nog bij. Gelukkig heb ik via de bank een starterslening afgesloten, dit is special voor starters om het een en ander te verbouwen aan je nieuwe woning, ideaal! Check op SVN of jij in aanmerking komt voor een starterslening.

In de keuken zit een deur die naar het balkon gaat maar ik laat deze weghalen en laat er een raamkozijn plaatsen. Nu denk je misschien maar zo kan je toch niet meer naar het balkon? Jawel, want er zit nog en deur in de woonkamer naar het balkon! Op deze manier creƫer ik iets meer ruimte in mijn keuken voor bijvoorbeeld een wasmachine.

Hier wat sfeerbeelden voor de badkamer en toilet:


  

 



Deze stijl vind ik echt helemaal te gek! Het straalt warmte uit, rustiek, stijl, ook wel een beetje een soort spa beleving in mijn optiek met die pebble steentjes. Gecombineerd met steigerhout vind ik ook erg mooi. 





  


Ik heb er zo veel zin in! Nog een maandje wachten en dan mag ik de sleutel in het sleutelgat draaien! :D Wat vinden jullie van deze stijl? Zou je voor de pebble steentjes gaan of voor een strakke stijl? Ik ben heel erg benieuwd naar jullie mening!



You may also like

Geen opmerkingen:

High On Blog. Mogelijk gemaakt door Blogger.