Nieuwe blog!

/
0 Comments

Hoi mensjes! Sorry dat ik al een tijdje niets van me heb laten horen maar zoals je je misschien kan voorstellen is het een best drukke en hectische periode geweest met verhuizen en settlen. Nu dit allemaal achter de rug is en ik me op het inrichten kan storten begin ik weer een beetje met bloggen. Dit doe ik alleen vanaf nu op een ander domein namelijk:


Op deze blog kan ik makkelijk mijn foto's die ik met mijn iphone maak meteen bloggen, dit vind ik fijner dus vandaar dat ik de stap heb genomen om bij blogger weg te gaan. Ik geloof dat blogger ook wel een app heeft waarbij je meteen kan uploaden maar Nouw.com vind ik toch makkelijker in gebruik.

Ik hoop dat jullie me allemaal willen volgen op mijn nieuwe adresje! Daar zal ik weer wekelijk bijhouden waar ik me mee bezig houdt en mijn interieur updates!

xoxo Jess


You may also like

Geen opmerkingen:

High On Blog. Mogelijk gemaakt door Blogger.