Nieuwe binnendeuren

/
5 Comments

Hallo! Vandaag wil ik het hebben over binnendeuren. In het appartement wat ik heb gekocht zitten er namelijk 3 en die wil ik graag vervangen want ze zijn niet alleen heel oud maar hebben ook enkel glas en zijn vreselijk verkleurd. Ik heb een beetje reseach gedaan en jeee wat zijn deuren duur zeg! Je betaalt er al snel 200 euro voor per deur! Bij de Praxis zag ik een mooie actie dit weekend namelijk 20% op elke deur. Ik heb deze 2 deuren uitgekozen op basis van welke maten er beschikbaar waren. Ik had namelijk een 63cm deur nodig voor de wc, een 78cm voor de slaapkamer en een 83cm voor de woonkamer.




Eigenlijk wilde ik een wat modernere deur maar deze waren niet in de maat die ik nodig had helaas. Er was een deur die ik heel graag wilde hebben als woonkamer deur, dat is de deur hierboven op de foto rechtsboven. Maar deze deur koste zelf iets van 215,- waarbij je het glas dus nog los bij moest kopen wat ongeveer 80,- was en daarbij moest je het glas ook nog laten monteren voor 85,-, kortom 380,- voor 1 deur. Dikke doei! De deuren die ik nu heb kosten 90,- per stuk, daar moet wel nog handvatten bij gekocht worden, scharnieren, en sloten. Ik heb trouwens voor opdek deuren gekozen die hebben een klein randje aan de zijkant zodat de deur mooi over het kozijn heen valt, zodat je geen kieren ziet.

Hadden jullie enig idee dat deuren zo duur zijn? En wat vinden jullie van de deuren die ik heb uitgekozen, had ik toch voor die moderne deur moeten gaan? 

Mijn planning
Wo 10 juni - 3 binnendeuren kopen Praxis (met korting!) + vliesbehang gekocht bij de action en grijze verf voor de voordeur (no more red!)
Za 13 juni - Muren 2e keer witten living + andere kant ook witten
Zo 14 juni - Kozijnen grondverf living, keuken, wc + 2e keer witten
Za 20 juni - Kozijnen grondverf slaapkamer + kozijnen woonkamer witten
Za 21 juni - Kozijnen witten slaapkamer, keuken, hal
Za 27 juni - Vliesbehang voor slaapkamer, hal
Zo 28 juni - Vliesbehang verven slaapkamer, hal
Za 4 juli - Laminaat laten leggen + plinten
Zo 5 juli - Laminaat laten leggen + plinten
Za 11 juli - Bank van de Ikea komt
Zo 12 juli - Alles klaar maken voor verhuizing!!


You may also like

5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Jaa hopelijk halverwege Juli verhuizen, ik heb er zin in! :D

      Verwijderen
  2. Die zijn mooi zeg! Als je de rest niet te strak en modern neemt gaan de deuren mooi passen denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks :) Het interieur zal best strak worden denk ik maar denk dat deze deuren er nog prima bij passen. Het is ook een appartementencomplex uit 1955 dus een iets klassiekere deur pas ook wel bij het gebouw :)

      Verwijderen

High On Blog. Mogelijk gemaakt door Blogger.