SHOP: Handgemaakte cuff's

/
0 Comments
In mijn vrije tijd vind ik het ook leuk om creatief bezig te zijn. Ik kan natuurlijk al mijn creativiteit al kwijt in mijn werk als grafisch vormgever of als blogger maar soms vind ik het ook leuk om lekker met mijn handen bezig te zijn. Sowieso ben ik altijd al creatief geweest, tekende ik vroeger super veel en heb veel black books verslonden. Tekenen is nu niet echt meer iets waar ik mij mee bezig houd maar sieraden maken heeft me altijd al getrokken. In eerste instantie voor mezelf omdat ik vaak iets zoek wat niet bestaat of iets wat ik ooit ergens heb gezien en niet weet waar het van was en ten tweede om er andere mensen ook blij mee te maken. 


Alle cuffs die ik maak zijn one size fits all, dus deze passen aan alle vrouwen polsen en zijn lichtelijk buigbaar. De materialen die ik gebruik zijn van messing, dit geeft geen allergische reactie maar kan wel een beetje donkerder worden, dit kan makkelijk gepoetst worden. De bandjes zijn door mij geweven van borduurgaren of van kleine Miyuki Delicas kralen gemaakt die ik zorgvuldig in een mooi patroon rijg. Ik maak elke keer weer een ander ontwerp en daardoor is elk item dus uniek! Leuk om een aantal naast elkaar te dragen en te combineren met verschillende andere fel gekleurde armbandjes voor een echte ibiza zomer stijl! Hieronder staan een aantal armbanden die te koop zijn.

BIBI BLUE CUFF  -  12,95

  SO PINK CUFF  -  12,95
RAINBOW CUFF  -  12,95
KIKI LOVE CUFF  -  12,95
BEIGE DREAM CUFF  -  12,95
 BLUE BLOOM CUFF  -  12,95
 PINK LEE CUFF  -  12,95
 FLOWER CUFF  -  12,95
 CUTE CUFF  -  12,95
SHADES OF GREY CUFF  -  10,95
BIG GYPSY CUFF  -  10,95


Wil je graag een cuff bestellen? Stuur dan een mailtje naar info@jesim.nl met welk sieraad je wilt bestellen en je gegevens. Verzendkosten zijn  3,45


You may also like

Geen opmerkingen:

High On Blog. Mogelijk gemaakt door Blogger.