MIJN HUISJE!

/
4 Comments

Het is eindelijk zo ver, ik ga uit huis! Zo bizar maar eigenlijk ook vet aan toe. Alhoewel ik 26 ben en nog steeds thuis woon, heb ik het er altijd naar mijn zin gehad. Ik had wel al eerder de drang om uit huis te gaan maar mijn toenmalige vriend durfte dat niet aan en ik wilde graag samen, als gevolg dat we allebei thuis bleven. Nadat het uit was wilde ik toch graag een plek voor mezelf en toen kwam ik dit appartementje tegen! Het staat in Voorburg en komt uit 1955. Het is hiervoor verhuurd dus goed onderhouden door de woningcorporatie.


Dit is de woonkamer/eetkamer, ook meteen de grootste kamer van de woning. Voorheen was het denk ik in twee kamers verdeeld, want op de vloer is een scheidingslijn zichtbaar. Ik heb er nog over nagedacht om er weer een muur te zetten omdat mijn slaapkamer best aan de kleine kant is. Maar ik moet even de offerte van de aannemer afwachten. 


Dit is de andere kant en er heeft dus blijkbaar vroeger ook ooit een haard ingezeten, die ze nu dicht hebben gemaakt. Ik denk dat het wel leuk is om daar leuke frutsels op neer te zetten en een mooi groot schilderij of schedel op te hangen.


Het toilet, niet echt groot, niet echt modern. Hier komen nieuwe tegels op en een nieuwe pot en wasbak.



Badkamer hetzelfde verhaal, nieuwe tegels, nieuw badmeubel en allemaal in de zelfde stijl. Zit te denken aan grote donkergrijze tegels, voor een chic effect.


Dit is keuken, ook deze gaat er uit. Opzich niets mis mee natuurlijk maar ik wil graag alles nieuw en modern hebben. Zaterdag ga ik met mijn moeder langs de ikea om een keukenplan te maken, zin in!


Dit is de enige slaapkamer die ik heb, 2 bij 3 meter ongeveer. Mijn bed van 2 bij 1.80 cm pas er net in en dan moet mijn kledingkast er ook nog in, dat wordt dus nog even puzzelen :p


Ook heb ik een balkonnetje met uitzicht over Voorburg. Zomers kan ik hier een paar stoelen kwijt en misschien dat ik nog gezellige lampionnetjes ophang.

Ik ben er echt super blij mee. Ik weet dat het geen paleis is of nieuwbouw maar dit is het mooiste wat ik kon krijgen binnen mijn budget. Dat het moet worden opgeknapt vind ik eigenlijk super leuk, want dan kan het helemaal naar mijn stijl maken. Wat vinden jullie van het huisje?


You may also like

4 opmerkingen:

High On Blog. Mogelijk gemaakt door Blogger.